Home » » Macamana nak beli ini?

Macamana nak beli ini?

Posted by fKaizer on Ahad, Julai 18, 2010

Pelanggan yang dihormati,

Pertanyaan ini sering tanyakan saya, macamana nak order?. Terlalu kompleks la,.. Menyusahkan la,.

Sebenarnya tidak susah, dan saya cuba sedaya saya memperbaiki proses urusniaga melalui blogshop ini. Jika ia terlalu kompleks, sila berhubung sama ada melalui email atau hp saya (sms shj).

Saya juga telah menyediakan Order from untuk anda membuat pesanan, cuma untuk pembayarannya terpaksa guna cara bank-in dan online. (myb ini yang sering jadi masalah terutama yang di luar bandar),dan ada juga yang was2,.secara jujur, saya serius menjalankan perniagaan ini melalui blogshop dan itu lah keutamaan saya..

Macamana nak beli ini??

 Mudah aja,.Cuma ikuti 6 langkah mudah ini atau mahu lebih lanjut KLIK DISINI

1) Pilih produk kegemaran anda (catit kodnya dan pastikan jumlah yang anda mahu)

2) Sms ke saya untuk checking stok dan jumlah bayaran,.anda akan terima sms balasan.

3) Buat bayaran melalui atm, online, pemindahan wang, mesin deposit, atau mana2 yang anda rasa sesuai ke salah satu akaun bank saya, Setakat ini saya menggunakan dua bank sahaja – bank islam dan public bank.

4) Isi order from diblog ini dengan tepat dan betul. (takut salah alamat dan salah item yang dipesan)

5) Nak lebih cepat,.sms kepada saya yang memberitahu anda dah buat pesanan. Dalam 48jam anda pasti akan terima sms/email pengesahan dan no tracking anda.

6) Sekarang, anda cuma perlu tunggu pesanan anda,.biasanya ia akan ambil masa 2-7 hari waktu berkerja.dan jika pesanan anda tidak sampai dalam masa 10hari,.sila hubungi saya.

Mudahkan,.jadi apa lagi, tak usah lah termenung-menung,.order lah dari saya,.saya kasi harga murah dari pasaran punya. Baik beb…jika anda terbayar lebih, saya akan pulangkan bakinya semasa penghantaran barang, itu jaminan saya.

Salam ikhlas,
Kaizer
(faiz mazwan)
sms +60177722420
Lokasi : Johor Bahru